Sprzedaż

Artykuły dla pracowników działów sprzedaży

Wyznaczanie celów. Reguły!

Kluczową umiejętnością związaną z osiąganiem sukcesów jest zdolność wyznaczania celów i tworzenia planów dochodzenia do nich. Proces osiągania celów jest niemal automatyczny. Dla większości ludzi podstawowym problemem jest ustalenie celów.  Truizmem jest powiedzenie, że...

Zmiany w Kodeksie Pracy: jak pracodawcy będą mogli stosować elastyczny czas pracy

8 sierpnia 2013 r. w Dzienniku Ustaw opublikowana została ustawa z 12 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz ustawy o związkach zawodowych (Dz.U. nr 896). To oznacza, że nowe przepisy...

Organizacja ucząca się. O szkoleniach w firmie.

Procesy szkoleniowe w firmie to zaplanowane działania, których filarem jest świadomość tego, że inwestowanie w rozwój swoich pracowników nie jest luksusem, lecz długotrwałą inwestycją. Aby dokształcanie przynosiło oczekiwane korzyści zarówno organizacji, jak i jej...

Odpowiedź na pytanie – co motywuje pracowników produkcji

Tym razem postanowiliśmy zamieścić (filmową) odpowiedź, na pytanie: co motywuje pracowników produkcji? Okazuje się, iż niekorzystne zmiany ekonomiczne i spowolnienie gospodarcze zmuszają do szukania metod zwiększania efektywności dostępnych mocy wytwórczych. Wysoka motywacja pracowników liniowych, większe...

Tworzenie Strategi personalnej w firmie. cz. 1

Od wielu lat dyrektorzy personalni walczą o prawo do bardziej znaczącego - niż tylko bieżące działania operacyjne - wpływania na losy przedsiębiorstw, dla których pracują. Walczą o możliwość nie tylko realizowania scenariusza rozwoju firmy,...

Wykorzystanie mechanizmów konsekwencji w sprzedaży ( i nie tylko)

Praktycznie każda jednostka cechuje się wręcz obsesyjnym pragnieniem bycia konsekwentnym i wyglądania w oczach innych ludzi na osobę konsekwentną. Znajduje to swoje odbicie w powszechnych skojarzeniach: KONSEKWENCJA = siła osobowości, intelektu, logika, racjonalność, uczciwość; NIEKONSEKWENCJA...